Emaitzak: 42

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (4)
Las ventanas con la propiedad Overlay, se superponen a las demás del mismo tipo que ya se encuentren abiertas, pasando a primer plano. Overlay propietatea duten leihoak lehendik irekita dauden mota bereko beste leihoei gainjartzen zaizkie, eta lehen planora pasatzen dira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Insertamos el dibujo tal como hemos visto anteriormente, y colocamos el motor sobre un cuadrado con un fondo de color diferente. Irudia txertatuko dugu, lehen ikusi dugun bezala; eta beste kolore bateko atzeko planoa duen laukiaren gainean jarriko dugu motorra.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Si situamos el cursor del ratón fuera de la ventana B (dentro de A), y pulsamos el botón izquierdo del ratón, la nueva ventana activa, la A, pasa a primer plano, quedando la anterior oculta en segundo plano. Saguaren kurtsorea B leihotik kanpo jartzen badugu (A leihoaren barruan), eta saguaren ezkerreko botoia sakatzen badugu, aktibo den leiho berria (A leihoa) lehen planora pasatuko da, eta aurreko leihoa bigarren planoan ezkutatuta geratuko da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Aunque pulsemos con el ratón fuera de la ventana C, ésta seguirá en primer plano hasta que se cierre. Nahiz eta saguarekin C leihotik kanpo sakatu, C leihoak lehen planoan jarraituko du, ixten den arte.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (1)
Esta primera parte del apartado Análisis de Proyectos dará las herramientas y recursos necesarios para conocer e interpretar todo tipo de planos. "Proiektuen analisia" atalaren lehen zatian, plano mota guztiak ezagutu eta interpretatzeko behar diren tresna eta baliabide guztiak emango ditugu.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Irudi pertsonala (8)
Contrastes de este tipo se utilizan mucho para primeros planos de fotografía en color para publicidad: Horrelako kontrasteak asko erabiltzen dira lehen planoko koloretako publizitate-argazkietan:

Materiala: Elektroestetika

La proporción correcta y el equilibrio del rostro, siempre y cuando éste sea observado en un primer plano y de modo frontal, nos lleva a dividir toda el área en tres partes aproximadamente iguales para realizar la pertinente comprobación de si el rostro en cuestión tiene la configuración correcta (Figura 2.4). Aurpegiaren proportzioa zuzena eta orekatua den ikusteko (betiere lehen planotik eta aurretik begiratuta), eremu guztia hiru zati ia berdinetan banatzen dugu (2.4. irudia).

Materiala: Elektroestetika

- Fotografiar el rostro limpio y un primer plano de las cejas. - Aurpegi garbiaren argazkia eta bekainen lehen planoko argazkia atera.

Materiala: Elektroestetika

Fotografiar el rostro con el diseño y un primer plano de las cejas Aurpegiaren eta diseinuaren argazkia eta bekainen lehen planoko argazkia atera.

Materiala: Elektroestetika

Fotografiar el rostro y un primer plano de las cejas micropigmentadas. Aurpegiaren argazkia eta mikropigmentatutako bekainen lehen planoko argazkia atera.

Materiala: Elektroestetika

- Fotografiar el rostro limpio y un primer plano de los labios. - Aurpegi garbiaren argazkia eta ezpainen lehen planoko argazkia atera.

Materiala: Elektroestetika

Fotografiar el rostro con el diseño y un primer plano de los labios. Aurpegiaren eta diseinuaren argazkia eta ezpainen lehen planoko argazkia atera.

Materiala: Elektroestetika

Primer plano de las algas Líthotammes. Lithotammes algen lehen planoa.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (27)
Los personajes que están cerca det objetivo aumentan su tamaño de forma exagerada y crea distorsión en los primeros pianos. Objektibotik hurbil dauden pertsonaien tamaina izugarri handitzen da eta desitxuratzea eragiten du lehen planoetan.

Materiala: Irudia

Existen modelos más atrevidos y creativos, como puede ser introducir detalles de primeros planos explicativos en cuadros más pequeños o incluso redondos, superpuestos a la división de cuadros que hemos descrito. Eredu ausartagoak eta sortzaileagoak ere badaude, hala nola azalpenezko lehen planoak koadro txikiagoetan edo biribiletan sartzea, deskribatu dugun koadroen banaketan gainjarriak.

Materiala: Irudia

Plano de detalle, Primerísimo Primer Plano o inserto. Xehetasun-planoa, lehen planoa edo plano txertatua.

Materiala: Irudia

Primero vemos un Primer plano de una conversación. Lehenbizi elkarrizketa baten lehen planoa ikusten dugu.

Materiala: Irudia

En el cine primitivo se suponía que el primer plano representaba objetos vistos con una lupa o a través de un telescopio, pero poco a poco, los cineastas de los años veinte fueron organizando el valor expresivo del primer plano dentro de la gramática audiovisual. Hasierako zineman, lehen planoak lupa edo teleskopio batekin ikusitako objektuak irudikatzen zituela suposatzen zen, baina pixkanaka lehen planoaren adierazpen-balioa ikus-entzunezko gramatikaren baitan antolatzen hasi ziren hogeiko hamarkadako zinemagileak.

Materiala: Irudia

Como consecuencia estética, la imagen de vídeo, un formato más pequeño y con menor resolución, invita a que se usen más planos cortos (primeros planos y planos medios), que planos generales, donde se pierde gran parte de los detalles. Estetika dela eta, bideo-irudiaren kasuan formatu txikiagoa eta bereizmen txikiagoa izanda, komenigarriagoa da plano laburrak (lehen planoak eta erdiko planoak) plano orokorrak baino gehiago izatea; izan ere, xehetasun asko galtzen da plano orokorretan.

Materiala: Irudia

Entre 1905 y 1920 los directores empezaron a aproximar la cámara a los personajes (descubrimiento de la expresividad de los primeros planos), con el fin de romper en fragmentos el espacio teatral que el cine había reproducido a sus inicios. 1905. eta 1920. urte bitartean, kamera pertsonaiengana hurbiltzen hasi ziren zuzendariak (lehen planoen adierazkortasuna aurkitu zuten), eta, hala, zinemak hasieran erreproduzitu zuen antzerki-espazioa zatitan hautsi zuten.

Materiala: Irudia

A un plano general largo (por ejemplo un paisaje) no le puede seguir un primerísimo plano (por ejemplo, un detalle del rostro). Plano orokor baten ondotik (paisaia bat, adibidez) ezin jar daiteke lehen plano bat (adibidez, aurpegi bat).

Materiala: Irudia

Por ejemplo, a un primer plano de unos ojos le puede seguir un plano general, sugiriendo que es lo que los ojos están viendo; pero siempre con una finalidad narrativa y teniendo la certeza de que el espectador va a comprender nuestra sugerencia. Esate baterako, begi batzuen lehen planoaren ondotik plano orokor bat etor daiteke, begiak zer ikusten ari diren iradoki nahian, betiere narrazioaren xedeari begira eta ikusleak gure iradokizuna ulertuko duen ziurtasun osoa izanik.

Materiala: Irudia

Entre el teatro y el cine existen grandes diferencia expresivas, pero el recurso del primer plano, propio del cine, es fundamental. Antzerkiaren eta zinemaren artean, adierazpen-desberdintasun handiak daude, baina lehen planoa, zinemaren beraren baliabidea, funtsezkoa da.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
Primera plana de libros o trabajos impresos donde aparecen el título y el autor de los mismos. inprimatutako liburu eta lanen lehen planoa; titulua eta egilearen izena agertzen dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (1)
Los primeros desplazamientos en la posición de pie son hacia los costados, debido a que mantiene los apoyos de las manos en los planos verticales. Zutikako lehen lehen lekualdatzeak alboetara izaten dira, eskuak plano bertikaletan bermatuta.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra