Las ventanas con la propiedad Overlay, se superponen a las demás del mismo tipo que ya se encuentren abiertas, pasando a primer plano.
Overlay propietatea duten leihoak lehendik irekita dauden mota bereko beste leihoei gainjartzen zaizkie, eta lehenplanora pasatzen dira.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Insertamos el dibujo tal como hemos visto anteriormente, y colocamos el motor sobre un cuadrado con un fondo de color diferente.
Irudia txertatuko dugu, lehen ikusi dugun bezala; eta beste kolore bateko atzeko planoa duen laukiaren gainean jarriko dugu motorra.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Si situamos el cursor del ratón fuera de la ventana B (dentro de A), y pulsamos el botón izquierdo del ratón, la nueva ventana activa, la A, pasa a primer plano, quedando la anterior oculta en segundo plano.
Saguaren kurtsorea B leihotik kanpo jartzen badugu (A leihoaren barruan), eta saguaren ezkerreko botoia sakatzen badugu, aktibo den leiho berria (A leihoa) lehenplanora pasatuko da, eta aurreko leihoa bigarren planoan ezkutatuta geratuko da.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Aunque pulsemos con el ratón fuera de la ventana C, ésta seguirá en primer plano hasta que se cierre.
Nahiz eta saguarekin C leihotik kanpo sakatu, C leihoak lehenplanoan jarraituko du, ixten den arte.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Eraikuntza eta obra zibilak (1)
Esta primera parte del apartado Análisis de Proyectos dará las herramientas y recursos necesarios para conocer e interpretar todo tipo de planos.
"Proiektuen analisia" atalaren lehen zatian, plano mota guztiak ezagutu eta interpretatzeko behar diren tresna eta baliabide guztiak emango ditugu.
Contrastes de este tipo se utilizan mucho para primeros planos de fotografía en color para publicidad:
Horrelako kontrasteak asko erabiltzen dira lehenplanoko koloretako publizitate-argazkietan:
Materiala: Elektroestetika
La proporción correcta y el equilibrio del rostro, siempre y cuando éste sea observado en un primer plano y de modo frontal, nos lleva a dividir toda el área en tres partes aproximadamente iguales para realizar la pertinente comprobación de si el rostro en cuestión tiene la configuración correcta (Figura 2.4).
Aurpegiaren proportzioa zuzena eta orekatua den ikusteko (betiere lehenplanotik eta aurretik begiratuta), eremu guztia hiru zati ia berdinetan banatzen dugu (2.4. irudia).
Materiala: Elektroestetika
- Fotografiar el rostro limpio y un primer plano de las cejas.
- Aurpegi garbiaren argazkia eta bekainen lehenplanoko argazkia atera.
Materiala: Elektroestetika
Fotografiar el rostro con el diseño y un primer plano de las cejas
Aurpegiaren eta diseinuaren argazkia eta bekainen lehenplanoko argazkia atera.
Materiala: Elektroestetika
Fotografiar el rostro y un primer plano de las cejas micropigmentadas.
Aurpegiaren argazkia eta mikropigmentatutako bekainen lehenplanoko argazkia atera.
Materiala: Elektroestetika
- Fotografiar el rostro limpio y un primer plano de los labios.
- Aurpegi garbiaren argazkia eta ezpainen lehenplanoko argazkia atera.
Materiala: Elektroestetika
Fotografiar el rostro con el diseño y un primer plano de los labios.
Aurpegiaren eta diseinuaren argazkia eta ezpainen lehenplanoko argazkia atera.
Materiala: Elektroestetika
Primer plano de las algas Líthotammes.
Lithotammes algen lehenplanoa.
Materiala: Elektroestetika
Irudia eta soinua (27)
Los personajes que están cerca det objetivo aumentan su tamaño de forma exagerada y crea distorsión en los primeros pianos.
Objektibotik hurbil dauden pertsonaien tamaina izugarri handitzen da eta desitxuratzea eragiten du lehenplanoetan.
Materiala: Irudia
Existen modelos más atrevidos y creativos, como puede ser introducir detalles de primeros planos explicativos en cuadros más pequeños o incluso redondos, superpuestos a la división de cuadros que hemos descrito.
Eredu ausartagoak eta sortzaileagoak ere badaude, hala nola azalpenezko lehenplanoak koadro txikiagoetan edo biribiletan sartzea, deskribatu dugun koadroen banaketan gainjarriak.
Materiala: Irudia
Plano de detalle, Primerísimo Primer Plano o inserto.
Xehetasun-planoa, lehenplanoa edo plano txertatua.
Materiala: Irudia
Primero vemos un Primer plano de una conversación.
Lehenbizi elkarrizketa baten lehenplanoa ikusten dugu.
Materiala: Irudia
En el cine primitivo se suponía que el primer plano representaba objetos vistos con una lupa o a través de un telescopio, pero poco a poco, los cineastas de los años veinte fueron organizando el valor expresivo del primer plano dentro de la gramática audiovisual.
Hasierako zineman, lehenplanoak lupa edo teleskopio batekin ikusitako objektuak irudikatzen zituela suposatzen zen, baina pixkanaka lehen planoaren adierazpen-balioa ikus-entzunezko gramatikaren baitan antolatzen hasi ziren hogeiko hamarkadako zinemagileak.
Materiala: Irudia
Como consecuencia estética, la imagen de vídeo, un formato más pequeño y con menor resolución, invita a que se usen más planos cortos (primeros planos y planos medios), que planos generales, donde se pierde gran parte de los detalles.
Estetika dela eta, bideo-irudiaren kasuan formatu txikiagoa eta bereizmen txikiagoa izanda, komenigarriagoa da plano laburrak (lehen planoak eta erdiko planoak) plano orokorrak baino gehiago izatea; izan ere, xehetasun asko galtzen da plano orokorretan.
Materiala: Irudia
Entre 1905 y 1920 los directores empezaron a aproximar la cámara a los personajes (descubrimiento de la expresividad de los primeros planos), con el fin de romper en fragmentos el espacio teatral que el cine había reproducido a sus inicios.
1905. eta 1920. urte bitartean, kamera pertsonaiengana hurbiltzen hasi ziren zuzendariak (lehenplanoen adierazkortasuna aurkitu zuten), eta, hala, zinemak hasieran erreproduzitu zuen antzerki-espazioa zatitan hautsi zuten.
Materiala: Irudia
A un plano general largo (por ejemplo un paisaje) no le puede seguir un primerísimo plano (por ejemplo, un detalle del rostro).
Plano orokor baten ondotik (paisaia bat, adibidez) ezin jar daiteke lehenplano bat (adibidez, aurpegi bat).
Materiala: Irudia
Por ejemplo, a un primer plano de unos ojos le puede seguir un plano general, sugiriendo que es lo que los ojos están viendo; pero siempre con una finalidad narrativa y teniendo la certeza de que el espectador va a comprender nuestra sugerencia.
Esate baterako, begi batzuen lehenplanoaren ondotik plano orokor bat etor daiteke, begiak zer ikusten ari diren iradoki nahian, betiere narrazioaren xedeari begira eta ikusleak gure iradokizuna ulertuko duen ziurtasun osoa izanik.
Materiala: Irudia
Entre el teatro y el cine existen grandes diferencia expresivas, pero el recurso del primer plano, propio del cine, es fundamental.
Antzerkiaren eta zinemaren artean, adierazpen-desberdintasun handiak daude, baina lehenplanoa, zinemaren beraren baliabidea, funtsezkoa da.
Materiala: Irudia
Ostalaritza eta turismoa (1)
Primera plana de libros o trabajos impresos donde aparecen el título y el autor de los mismos.
inprimatutako liburu eta lanen lehenplanoa; titulua eta egilearen izena agertzen dira.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Zehar-lerroa (1)
Los primeros desplazamientos en la posición de pie son hacia los costados, debido a que mantiene los apoyos de las manos en los planos verticales.
Zutikako lehenlehen lekualdatzeak alboetara izaten dira, eskuak plano bertikaletan bermatuta.
Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra
Edition permission request
You do not have permission to edit this dictionary. You can edit this dictionary when the dictionary manager accepts your request